شلوار ساپورت زنانه کشی سایز بزرگ مشکی

شلوار ساپورت زنانه کشی سایز بزرگ ، از جنس ویسکوز با کشسانی بالا برای استفاده روزانه در منزل، به عنوان شلوار راحتی در رنگ مشکی موجود است.

شلوار ساپورت زنانه کشی سایز بزرگ مشکی

شلوار ساپورت زنانه کشی سایز بزرگ ، از جنس ویسکوز با کشسانی بالا برای استفاده روزانه در منزل، به عنوان شلوار راحتی در رنگ مشکی موجود است.

شلوار ساپورت زنانه کشی یکی از دهها مدل از شلوارهاست که بیشتر برای خانم ها کاربرد دارد و به شکل فراگیری مورد استفاده قرار می گیرد. اما در مورد این که شلوار ساپورت زنانه کشی دقیقا از چه زمانی پا به عرصه بازار گذاشت و از کجا وارد زندگی روزمره مردم سراسر دنیا شد اطلاعات دقیقی در دست نیست.

شلوار در ایران
شلوار به نوعی پوشش گفته می‌شود که برای پوشاندن پایین‌تنه به کار می‌رود. شلوار را هم مردان و هم زنان می‌پوشند. شلوار ممکن است جنس‌های مختلفی چون جین یا کتان داشته باشد.

واژهٔ شلوار در اصل شروال بوده‌است که اعراب آن را سروال گفته و جمع آن را سراویل گویند. در آذری، لری و کردی نیز شروال گفته می‌شود. در زبان مجاری آن را شلواری (Schalwary) و در لاتین آن را سارابارا (Sarabara) گویند.

در انگلیسی نیز واژهٔ Pajama از دو واژهٔ فارسی «پا» و «جامه» ساخته شده‌ است. همچنین در پارسی پهلوی هم به آن سلوار گفته می‌شده‌ است. در حال حاضر انواع محتلفی از شلوار وجود دارد که عبارتند از شلوار جین، شلوار اسلش، شلوار نخی، شلوار کوه نوردی، شلوار کار، شلوار مجلسی (کت و شلوار)، شلوار راحتی، شلوار راسته و شلوار لوله تفنگی اما نمونه ای از قدیمی ترین شلوار درایران در دوره مادها که در این مدل شلوارها با بند در قسمت مچ پا بسته می شدند.

تاریخچه پیدایش شلوار در خارج از ایران
قدیمی ترین شلوار شناسایی شده در خارج از ایران به قرن دهم تا سیزدهم قبل از میلاد برمی گردد که برای اولین بار در چین غربی و در منطقه ی سین کیانگ شناسایی شده که از جنس پشم بوده و دارای فرمی راسته و با فاقی گشاد بوده که در این منطقه هم به تقلید از ایرانیان نیز احتمالا برای سوارکاری از آن استفاده می شده است.

قدمت این شلوار به سه هزار سال پیش میرسد که در گورستانی واقع در غرب چین پیدا شده است. در این منطقه به دلیل داشتن آب و هوایی خشک، اجساد و پوشاکی هنوز نیمه سالم موجود هستند. این شلوار هم اکنون در یکی از موزه های چین است.

  • ۰
  • ۰

نحوه ست کردن انواع تاپ حریر  زنانه

تاپ خریر
تاپ خریر

تاپ حریر زیررو طرحدار دور یقه پلاک و زنجیر خور ، یکی از جدیدترین محصولات گروه تولیدی یوکامد است که با شروع فصل بهار و تابستان به بازار آنلاین عرضه شده است . اصولا فصل گرما نقش تاپ حریر زنانه هم پررنگ تر خواهد شد و خانم ها در بیشتر روزها از آن استفاده خواهند کرد. دلیل استفاده از تاپ حریر راحتی، خنکی و جذابیت آن است و از جمله لباس هایی با کاربرد بالا محسوب می شود. تاپ حریر زنانه می تواند به همراه دامن یا شلوار و به صورت استایل مجلسی ست شود و یا در استایلی اسپرت استفاده گردد. اگر فردی هم بخواهد در زیر مانتوی خود در تابستان از تاپ حریر استفاده کند می تواند از مانتوهای جلو باز کمک بگیرد و استایلی زیبا را برای خود ایجاد کند.

تاپ حریر دقیقا به چه لباسی گفته می شود؟

تاپ یک نوع لباس راحتی محسوب می شود که دارای سایزهای مختلف و رنگ های متنوع بوده و مناسب استفاده در داخل و بیرون منزل است. جنس پارچه های تاپ حریر از جنس های مختلفی تهیه می شود و اگر به دنبال تاپی خنک می گردید می توانید مدل های نخی را استفاده کنید.

تاپ وام‌واژه‌ای از زبان انگلیسی‌است که برای نوعی لباس (معمولاً زنانه) که از کمر تا گردن را می‌پوشاند به کار می‌رود. در زبان انگلیسی، واژهٔ تاپ برای انواع مختلفی از پوشش بالاتنه به کار می‌رود (از جمله تی‌شرت) اما در زبان فارسی واژه تاپ  معمولا فقط برای انواع خاصی از این نوع پوشش که آستین ندارند به کار می‌رود. تاپ ممکن است توسط بندی که روی شانه‌ها قرار می‌گیرد یا دور گردن واقع می‌شود روی تنه نگه داشته شود، یا آن که بدون بند باشد. به تاپ بدون بند در زبان انگلیسی tube top و به نوعی که بند آن در پشت گردن قرار می‌گیرد halter top گفته می‌شود. به نوعی که دارای بندهای روی شانه‌است نیز tank top گفته می‌شود. هم‌چنین برخی از تاپ‌ها کوتاه هستند، به شکلی که شکم و کمر فرد را نمی‌پوشانند؛ به این انواع در زبان انگلیسی crop top نام می‌دهند.

نحوه ست کردن درست لباس ها

تاپ خریر
تاپ خریر

خرید لباس هایی با قیمت بالا یا لباس هایی خاص تاثیر زیادی بر روی زیباتر شدن استایل نخواهد داشت و زیبایی یک استایل بستگی به ترکیب درست لباس ها با هم دارد. ست کردن لباس ها با هم هنری است که در برابر اینکه مدلی گران قیمت بخرید و نتوانید به درستی آن را ست کنید در حاشیه قرار می گیرد. مدل تاپ حریر هم بالطبع از همین قانون تبعیت می کند و شما می توانید هر نوع تاپ حریر چه ساده چه طرح دار را با استایلی که در ادامه خواهیم گفت شیک تر نشان دهید و دیگر نگران قدیمی یا جدید بودن تاپ یا ساده بودن آن نباشید.

از روش های ست کردن درست لباس ها با هم این است که رنگ ها را به درستی بشناسیم. در قدیم بسیاری از افراد بر حسب مد آن زمان رنگ های شبیه به هم را ست می کردند ولی با گذر زمان استفاده از رنگ های مکمل راه خود را به صنعت مد و فشن باز کرد. با این همه یادتان باشد که رنگ لباسی که انتخاب می کنید با پوست صورتتان هماهنگی بیشتری داشته باشد.

روش دوم برای داشتن یک ست مناسب شناختن انواع استایل است. استایل کژوال، استایل فرمال و استایل اسمارت کژوال سه نوع استایل هستند که در صورتی که با آن ها آشنا باشید می توانید به راحتی ست لباس خود را انجام دهید. استایل کژوال به استفاده از لباس های ساده گفته می شود و لباس های استایل فرمال همان استایل رسمی بوده و اسمارت کژوال ترکیب استایل اسپرت و استایل مجلسی است.

 نحوه ست کردن انواع تاپ زنانه

اگر بخواهید که نحوه ست کردن انواع تاپ حریر زنانه را بدانید در ابتدا باید با انواع مدل های تاپ آشنا شوید و سپس کاربرد آن ها را خواهیم گفت.

تاپ زنانه مجلسی در مدل های مختلف و متنوع، متناسب با انواع سلیقه تولید می شود و مناسب جهت استفاده در مهمانی ها است. شما می توانید تاپ  مجلسی را همراه با شلوارهای پارچه ای یا جین ست کنید. روش ست کردن آن به این صورت است که تاپ مجلسی زنانه را با با یک شلوار مجلسی یا جین ساده ست می کنید و می توانید همراه با این ست از کفش های مجلسی یا پاشنه دار متناسب با تاپ مجلسی کمک بگیرید.

سن کردن تاپ مجلسی زنانه

تاپ خریر
تاپ خریر

یکی دیگر از تاپ های مجلسی تاپ های گیپوری هستند که در بخش هایی مانند سرشانه یا بخش پشتی لباس، گیپوری هم رنگ با پارچه اصلی دارند. این تاپ ها بسیار مجلسی و شیک هستند و در مهمانی ها و جشن های تولد می توان آن ها را با یک شلوار مجلسی پوشید. روش ست کردن تاپ زنانه گیپوری به این صورت می تواند انجام شود که شما می توانید یک تاپ گیپوری کرم یا سفید را انتخاب کنید و با یک شلوار مجلسی مشکی، سفید و یا کرم با گیپوری که بر روی شلوار کار شده باشد ست زیبایی را ایجاد کنید. با این تاپ  گیپور می توان از شلوارهای تک رنگ و یا ساده رسمی هم بهره برد و باید رنگ تاپ با شلوار هم خوانی داشته باشد یا رنگ های کاملاً متضاد هم انتخاب شوند.

ست کردن تاپ زنانه گیپوری

برای استفاده از تاپ حریر در بیرون از منزل بهترین نوع تاپ مدل تاپ یقه بسته است که در بخش سرشانه تا حلقه آستین پوشیده خواهد بود. هم نوع کوتاه و هم نوع بلند آن مناسب برای زیر مانتو است. تاپ یقه بسته که دکمه ای در جلوی آن دارد را می توانید با کت و شلوار ست کنید و آن را در شلوار خود بگذارید تا استایل شما را شیک تر نشان دهد.

ست کردن تاپ زنانه یقه بسته

از اولین تاپ حریر هایی که با شنیدن نام آن لباس مدل تاپ حریر را به یاد می آوریم مدل تاپ حریر زنانه بندک دار است. تاپ حریر زنانه بندک دار از مدل تاپ حریر های پرطرفدار در بین بانوان بوده که در رنگ ها و طرح های متنوعی تولید می گردد. به طور معمول تاب بندک دار از پارچه های نخی تولید می شود و بندک های نازکی دارند که در روزهای گرم سال می توان آن را با یک شلوارک پوشید. لباس تاپ حریر بندکی برای پوشیدن در محیط های باز مناسب نیست و بهتر است در منزل و در زمان استراحت و خواب استفاده گردد.

ست کردن تاپ زنانه بندی

تاپ حریر های نیم تنه که امروزه ترند شده اند بخش بالای سینه تا بخش بالای ناف را پوشش می دهند. تاپ نیم تنه در دو مدل با بندک و بدون بندک طراحی می شود. برای افرادی که شکم های صاف و ورزشکاری دارند این مدل تاپ ها مناسب هستند. استفاده از تاپ نیم تنه برای افرادی که قد کوتاه دارند باعث بلندقدتر دیده شدن آن ها می شود. برای ست کردن تاپ حریر نیم تنه می توانید از شلوار جین مام استایل یا دمپا گشاد و همچنین جین راسته در مهمانی ها استفاده کنید.

ست کردن تاپ زنانه نیم تنه

تاپ خریر
تاپ خریر

تاپ های مدل بادی بیشتر از پارچه های کشسان تولید می شوند که به صورت یک تکه بوده و بخش بالاتنه و فاق را می پوشانند. تاپ های بادی جزو ترندهای جدید بوده که در بین بانوان پرطرفدار است و در زیر مانتو کاربرد زیادی دارد. بیشتر طرح های تاپ بادی، ساده هستند و به صورت تک رنگ و یک تکه دوخته می شوند. به دلیل اینکه این مدل تاپ ها دارای بخش ضخیم پارچه بر روی سرشانه هستند می توانید آن ها را زیر مانتو بپوشید. تاپ بادی مناسب فصل های بهار و تابستان بوده و حتی می توانید از آن ها به عنوان یک عرق گیر بهره ببرید. استفاده از بادی ها در فصل های گرم سال باعث می شود تا شما از شلوار خنک برای ست کردن با آن استفاده کنید. برای ست کردن رنگ استایلتان با بادی می توانید از رنگ شلوار و مانتوی ست به همراه بادی با رنگ مکمل آن ها کمک بگیرید.

 تاپ زنانه رکابی

مدل تاپ حریر زنانه رکابی از تاپی های است که بندهایی با ضخامت بالا دارند و خانم ها احساس راحتی بیشتری در آن خواهند داشت. از این مدل تاپ هم می توان جهت پوشیدن در زیر مانتو استفاده کرد و هم در مهمانی ها از مدل های مجلسی آن تیپ جذابی را درست کنید. تاپ رکابی با جنس پارچه مجلسی هم از جمله مدل های شیکی است که می توانید آن ها را با شلوارهای مجلسی یا شلوار جین ست کنید. همچنین در تابستان با شلوارک های مجلسی در مهمونی های زنانه استایل جذابی داشته باشید.

و اما کلام پایانی

تاپ خریر
تاپ خریر

تاپ های زنانه از جمله لباس هایی هستند که با تنوع بالایی که دارند کاربرد زیادی برای بانوان در داخل و خارج از منزل خواهند داشت. هر چقدر که هوا به سمت گرم شدن برود استفاده بانوان از این مدل لباس بیشتر خواهد شد و می توانند در زیر مانتوهای تابستانی خود از آن بهره ببرند. برای ست کردن انواع تاپ های مجلسی باید به مدل و جنس آن ها توجه بیشتری کنید و در صورتی که مدلی را خریداری کردید به نحوه ست کردن آن ها با درنظر گرفتن جنس و رنگ شلوار، شلوارک و کفش هایتان دقت لازم را داشته باشید.

منبع: گروه تولید محتوای یوکامد

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی